Agilokliniken - Södermalm

Agilokliniken - Södermalm

En del av Agilokliniken agilokliniken.se
  • BadgeElevenYears
1 092

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm! Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som...

1092 omdömen om Agilokliniken - Södermalm

Sedan starten hos Reco 2014

Håkan F
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Alltid lika kunniga och välomnande. Kände mig trygg och fick allt förklarat och bra övningar.

Anna Derwinger H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Vänligt och professionellt bemötande. Förväntningarna var höga och de levde upp till dem. Fick även hjälp vidare.

Frank H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Proffisionell och effektiv hjälp mot ryggskott

Anna T
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Professionellt bemötande av duktiga naprapater. Blev hjälpt direkt! Rent och snyggt i lokalerna. Så nöjd!

SAMUEL A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra bemötande och jag fick en remiss vidare till en annan klinik vilket känns bra.

Alexander K
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Serviceminded, lyhörd och otrolig bra behandling av Gabriella. Tack!

Esther M

Väl mottagen, kunniga, engagerade

Maria S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Fick jättebra och professionell hjälp direkt och efter två besök och hemövningar däremellan var ryggsmärtan borta, helt otroligt! Kan varmt rekommendera Agilokliniken!

Mats H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra bemött, bra behandling även om problemet inte löstes

Björn O
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra och respektfullt bemötande! Professionell undersökning och rådgivning!

Carina S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

proffsigt ställe , vänlig personal o bemötande är bra

Martin E
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Har använt mig av agilokliniken i 25 år å alltid lika trevligt bemött och dom försöker sätta sig in i min problematik. Markus O Södermalm e outstanding

Hedvig W
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Min naprapat, Kjell, är lysande. Har återkommande kontakt och är mkt nöjd

Catharina S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Mycket nöjd. Isabell är väldigt duktig och har provat olika saker och nu har hon hittat en metod som verkligen hjälper mig att ha mindre ont! Så tacksam och glad för detta!

Marie-Louise W
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Fick sånt otroligt fint bemötande och en fysioterapeut som verkligen har lyssnat och tagit fram bra övningar för att få ordning på min knäskada. Här kommer jag att få den hjälpen jag behöver för att bli frisk.

Nalle M
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra bemötande. Hoppas att få bättre rörlighet och att slippa smärta. Det är på gång.

Magnus L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Djup och genuin kunskap om människokroppen och empatiskt bemötande! Fem stjärnor, varje gång.

Bjarne N
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Trevligt bemötande och mycket proffsig på att behandla mina problem

Naofal O
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Alltid lika trevligt och superbra service från naprapat Marcus.

Christer G
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag fick en tid samma dag som jag kollade på vad de hade att erbjuda. Jättebra! Jag fick träffa en mycket trevlig fysioterapeut som gav mig en del nya övningar som jag nu har börjat att använda, hoppas nu att de ska hjälpa mitt problem i ljumsken.

Rodhe E
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Mycket bra bemötande av en engagerad och duktig fysioterapeuft.

Yvonne S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra bemötande och bra tips med övningar

Kristina A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Kiropraktor Emila fint bemötande och oerhört kunnig .

Cecilia S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Snabba på återkoppling , professionalla och trevlig personligt bemötande

Agnes H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Blivit bemött jättebra på kliniken, personalen är trevlig och duktig. Är nöjd.

Timo E
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Otroligt vänlig och professionell personal som inte bara tar hand om det som är akut smärtsamt eller fel utan även jobbar långsiktigt med att avvärja orsaker till att smärtorna ska återkomma. Du ska som kund inte behöva komma tillbaka med samma fel/problem utan ska ha verktyg att hantera det. Sen är man ju alltid välkommen igen oavsett samma eller nya problem! ❤️

Marianne H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Hur blev jag bemött: Jag har blivit mycket bra bemött. Upplever att båda de behandlare jag träffat (Julia A och Markus O) har visat intresse, engagemang och professionalism. I tillägg till detta har de visat på stort tålamod med en utmanande och jobbig klient. Jag har också upplevt hjälpsamhet och flexibilitet i samband med bokning och ombokning av tider. Vilka förväntningar hade jag: att få hjälp med min svåra smärta ursprungligen orsakad av en muskelfästesinflammation. Jag tror att vi är på rätt väg. Sammanfatta min upplevelse: Mycket bra - mycket nöjd

Pia E
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Kunnig, trygg och trevlig! Mår bättre när jag fått behandling .

Stefan K
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Proffsiga, engagerade och inlyssnande i mitt behov och agil behandlingsapproach.

Ylva H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Alltid lätt att få tid hos proffsig och trevlig personal

Susanna L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Engagerad och proffsig hjälp efter nyckelbensbrott. Tack!

Thomas H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra man lyssnar på kunden. Inte den minsta antydan till att skörta upp mig. Faktum är att hela min familj använder samma naprapat. Alla nöjda. Vi blev rekommenderade att gå till Agilo av vår PT. Utan rekommendationen hade vi inte gått dit.

Dieter E
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Efter två år av smärta och besök hos olika läkare fick jag äntligen en behandling som gjort att jag är på väg att bli smärtfri.

Chamiran C
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Proffsigt bemötande och hjälp..

Josefine S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Kjell är superbra, första gången jag gått till en naprapat men har blivit bra bemött!

Sarah B
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Gick hit pga höftsmärtor under löpning jag dragits med under flera månader, fick snabb hjälp och efter mycket kort tid kunde jag springa igen. Mycket nöjd med behandlingen och bemötandet!

Mats T
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Mycket bra undersökning. Fick svar på problemet.

Annika M
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jätteväl omhändertagen, känner mig bättre o att min naprapat gör allt han kan för mig, ger mig bra råd mm fortsätter min behandling med trygghet o glädje.

Mats H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Är ifs inte färdigbehandlad än, men än så länge har de gett ett mycket kompetent intryck

Maarit L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Trevlig och saklig personal. Bra övningar för återhämtning och rehab.

Ignat H
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Om ni tvingar folk att fylla i 30 ord så får ni helt enkelt 30 ord då.

Kenji T
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag kom in för en större bristning i vaden. Syftet var rehab. Jag har fått bra info om hur lång tid det skulle ta, övningar samt om jag kunde åka på skidsemester. Det har gått bra. Jag har dock inte blivit helt återställd (har gått 3,5 månder. Jag genomgår rehab för utmattningssyndrom samtidigt som förmodligen sinkar även rehab för vaden. Jag har haft 3(!) olika sjukgymnaster. En var gravid, den andra slutade och nu den 3e. Alla har varit bra, proffesionella och trevliga men om jag får välja så föredrar jag samma behandlare.

JOHN GÖRAN G
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Bra behandling och råd, kunnig naprapat. Rekommenderas

Anna S
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Mycket förtroendeskapande och trevligt bemötande. Marcus är mycket kunnig och kommunikativ och redan efter första besöket upplevde jag stor skillnad.

Anna A
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Proffsigt bemötande och bra hjälp!

Alexander Olof N
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Min uppfattning är att det var ett superbra bemötande och behandling. Jag hade inte mycket till förväntningar men tyckte att det var kanon!

Sara B
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Gick med dottern som haft problem med hälarna en längre tid. Jättebra hjälp och många tips och trix för att stävja.

Katarina Joelsdotter L
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Trevlig klinik med bra personal

Maria P
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Jag upplevde personalen som trevlig, kunnig och engagerad.

Hanna W
Skrev om Agilokliniken - Södermalm

Proffsig trevlig och rolig personal. Har fått jättebra hjälp och kunnat nå alla de mål som jag satt upp tack vare bra rehabövningar och behandlingar. Rekommenderas varmt!