Magnus Eklind

Magnus Eklind

Magnus Eklind är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Eklind har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Magnus Eklind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 298 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Eklind har haft 38 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik och att man får möjligheten att hjälpa människor i en av deras största affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, professionell och hårt arbetande mäklare som brinner för att få nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst tillsammans med min familj ute i skärgården eller så tar jag gärna med dem en sväng till fjällen.

2023-09 - 2024-08

298 omdömen om Magnus Eklind

Sedan starten hos Reco 2017
Jörn L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus er duktig, nidkjär och jobbar for vi som är lundar! Tack Magnus, for godt resultat till kundens Beata!!

Lena B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Jag upplevde Magnus som en mycket engagerad mäklare. Kommer att rekommendera honom om frågan dyker bland mina vänner.

Semjon Kurt S
Björkalund

Magnus bemött oss med stor professionalitet som gjorde att försäljningen gick jättebra!

Christina R
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Björkalund

Magnus Eklind är väldig kompetent och det var enkelt att får kontakt med honom. Han har svarat snabbt och köpet gick väldig smidigt. Vi har fått bra svar på alla våra frågor. Vi är väldig nöjda med Magnus rådgivning som märklare och vi kan rekommendera honom vidare.

Kristina Else Linnéa L
Centralt

Mycket hjälpsam, tillgänglig och tillmötesgående i samband med köpet av min lägenhet! Även jag som köpare upplevde en hög service trots att han jobbade på uppdrag av säljaren. .

Mirjam Regina S
Björkalund

Mycket trevligt Snabbt Vi hade stora förväntningar som han uppfyllde helt! Otroligt snabbt och bra affär. Vi är mycket tacksam att vi hade honom som mäklare!

Inga-Lena P
Centralt / Strömmen

Smidig att ha att göra med. Kan sitt jobb. Vet vad det går ut på.

Ingemar J
Centralt

Magnus Eklind har på alla sätt motsvarat mina förväntningar. Han håller tider och vad han lovat. Dessutom har han ett stort socialt kapital. Skulle jag bli tillfrågad kommer jag att rekommendera honom.

Svar från Magnus Eklind

Tack Ingemar för er rekommendation, roligt att höra att ni är nöjda med min insats. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas som stadsbor och med den fantastiska utsikten. Mvh Magnus

Sakarias M
Centralt

Proffsig, kunnig och trevlig! Kommer definitivt att anlita Magnus igen om jag ska flytta.

Svar från Magnus Eklind

Tack Sakarias för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd. Hoppas dock på att du kommer att trivas i i huset i några år innan vi säljer på nytt :) Mvh Magnus

Philip E
Svärtinge

Vi är mycket nöjda med vårt val av Magnus Eklind som vår mäklare. Vi har vid upprepade tillfällen anlitat Magnus och kommer fortsätta göra det. Säljprocessen flyter på väldigt smidigt och Magnus är lätt o ha och göra med. Vi kan varmt rekommendera Magnus. Mvh Philip

Svar från Magnus Eklind

Tack snälla Philip för er rekommendation, kul att höra att ni är nöjda. Skönt att det gick så smidigt med försäljningen till slut. Mvh Magnus