Problem vid retur, tvingats betala trots bekräftad retur. I mars köpte jag ett antal tallrikar, och returnerade sedan en andel av dem. Returen bekräftades som mottagen men krediterades aldrig. Jag har mailat ett antal gånger men har inte fått hjälp och den felaktiga fakturan har gått till inkasso. Jag har känt mig tvungen att betala den och får fortfarande inte något svar eller korrigering av inbetalningen som är på ca 1000 kr för varor jag returnerat. Handlar inte på Kitchentime igen och avråder starkt från att göra det.
Kitchentime
11 omdömen om Kitchentime
Beställde ett Hillerstorp paviljongtak som levererades fortare än förväntat, mycket nöjd kund 🙂👍
Sämsta webshoppen någonsin, håll er borta från Kitchentime.
Krossat dricksglas Dålig funktion för felanmälan Inget svar efter snart tre veckor varan beställd 2023-11-26 Ordernr 2965801
Jag uppskattar såserna som minskar tiden från start till färdig middag. Generösa portioner och bra variation på recepten.
Beställde ett stekhäll hos dom, vilket kom på villovägar hos transportbolaget Airmee, Therese - på Customer Service Kitchentime Helpcenter, var ytterst hjälpsam och professionell, 5 stjärnor för henne!
Tack kitchentime för att ni gett mig den sämsta köpupplevelse utan konkurrens under alla mina 35år. Er kundservicemedarbetare Sandra är verkligen en stjärna som kan göra vilken konsument som helst upprörd. Jag köpte en köttkvarn för 1700kr som är helt obrukbar. Den har inte fungerat sedan den anlände och och jag fick vänta 10 dagar på att ens få återkoppling från er. under tiden har jag lyckats ha kontakt med tillverkaren som i detta fall är Bosch 3 gånger. Enligt dem är det fel på produkten och ni ska ersätta mig med...
Hur lång tid kan man ha telefon support stängt pga att man bytar telefonisystem. Allvarligt!! Kom med en bättre ursäkt! Det är så typiskt, de websidorna som inte har telefon nummer och gömmer sig bakom en mejl address tar evighet att svara! Skickade ett support mejl för över en vecka sen! Inte ett pip från support än. Kommer aldrig beställa härifrån igen!! NEVER!
Totalt värdelös kundupplevelse. Leveranstid som överstigs med flera veckor och när varan kommer fram är den transportskadad. 4v efter att reklamationsärendet påbörjats har man fortfarande inte lyckats boka upphämtning av varan och inte heller en återbetalning. Har nu legat ute med flera tusen sedan maj. Kommer aldrig mer handla av Kitchentime och kommer avråda alla från att ha med detta företag att göra.
Har handlat av Kitchentime över 400 gånger, det har gått bra. Nu när jag beställt en vara som inte fungerar vill dom att jag betalar flera hundra kronor för att få lämna tillbaka den. Riktigt uselt bemötande, och en dyr vara direkt i grovsoporna.
En del varor kan ta mycket lång tid att få hemlevererat. En kniv jag beställde tog nästan 4 veckor för dem att leverera. Efter det att jag påmint dem flera gånger om den långa leveranstiden och bett om kompensation då fick jag en ynklig rabattkod på 10%.
Jag köpte en mikrovågsugn på Kitchentime som var en present till min son som pluggar i Linköping (bor själv i Stockholm) Jag köpte varan och hade den sedan hemma ett tag innan min son fick den då han var uppe i Stockholm. Han packade dock inte upp den vid detta tillfälle. Jag såg inga skador på embalaget när jag hämtade ut paketet. Då han åkte tåg tillbaka till Linköping, fick han inte med sig mikrovågsugnen. När min sambo sedan åkte ner till Linköping några veckor senare, fick min son mikrovågsugnen, och packade...
Fruktansvärt dåligt kundbemötande. Otrevlig personal i kundcervise som ej var berädd att hjälpa mig som kund i den här situationen. Väntade 4 dagar på ett mail med en retursedel som jag ALDRIG fick. ringde då kundservice där jag blev ombedd att fylla i ett formulär på hemsidan. Jag svarade att jag redan gjort det TVÅ gånger och mailat en extra gång, då får jag till svar att hon inte kan hitta mitt mail i deras inkorg... Jag står då på mig och ber henne kolla en extra gång då jag vet att jag mailat dem. Då helt plötsligt...