MOHV Österåker

MOHV Österåker

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till MOHV Österåker! Letar du mäklare i Åkersberga, Vaxholm, Margretelund, Tråsättra, Brevik, Skånsta, Svinninge, Skärgårdsstad eller Österskär? Då kan du kontakta någon av oss på MOHV Åkersberga Vaxholm. Våra duktiga mäklare tar hand om försäljningar av både lägenheter, villor, tomter eller fritidshus. Vill du...

145 omdömen om MOHV Österåker

Sedan starten hos Reco 2021

Anass S
Tuna

Monika har varit mycket hjälpsam och anpassade sig till alla våra behov när det gäller tid och annat. Hon var mycket effektiv också och själva försäljningen gick väldigt smidigt. Vi rekommenderar hennes och MOHV starkt!

Malin J
Svinninge

Är extremt nöjd med Monika under hela säljprocessen! Enormt engagemang från start till mål i allt från fotografering till kontraktsskrivning. Supernöjda!

Så fint skrivet Malin, tusen tack för den fina Recon 🙏

Sophia E
Täljö

En väldigt bra och erfaren mäklare!

Sara W
Täljö

Vi fick ett positivt intryck av Monika första gången vi träffade henne och det var därför inte svårt att välja att anlita henne som mäklare. Vår upplevelse av att sälja tillsammans med Monika levde upp till våra förväntningar, hon var lyhörd och tydlig i sitt arbetssätt och hon ingav en känsla av trygghet genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Monika och MOHV Åkersberga och skulle absolut anlita dem igen!

Svar från Monika Söderström

Så fina ord! Tusen tack Sara, uppskattas varmt.

Johan P
Täljö

Förtroendeingivande mäklare. Tydlig och noggrann i sin kommunikation.

Valentin N
Uthamra

Jätte trevlig och proffsig mäklare, rekommenderar varmt!

Sanna I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Österåker
Vaxholm Kullaskogen

Upplevelsen av mitt bostadsköp var mycket positivt och jag fick stöd och hjälp hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Maila Manitski på MOHV

Tack för fina ord Sanna. Varma hälsningar Maila

Magnus N
Margretelund

Proffsig och förtroendeingivande.

Ylva B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Österåker
Centrala Vaxholm

Vi har använt Maila flera gånger när vi sålt bostäder och har känt samma förtroende för henne varje gång. Kunnig, noggrann och trevlig att ha att göra med. Och det var samma bemötande vi fick när vi köpte en bostad som Maila förmedlade.

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Ylva, älskar mina stamkunder😊 Hoppas att ni ska trivas i nya bostaden. Varma hälsningar Maila

Elin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Österåker
Centrala Vaxholm

Mycket engagerad mäklare som verkligen bryr sig om att fixa bästa möjliga affär både för köpare och säljare!

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Elin för att jag har fått hjälpa er med er bostadsaffär. Jag hoppas verkligen att ni ska landa in bra i er nya bostad- den är supermysig. Varma hälsningar Maila

Lena F

Göran W
Skånsta

Duktig, trevlig och pålitlig. Kan varmt rekommendera Monika.

Mats Ö
Åkersberga

Kunnig, lyhörd,, lätt att få kontakt med och proffsig.

Grant T
Åkersberga

Mycket snabb att svara på mina frågor. Påläst. Grundlig. Mycket hög service nivå. Kommer rekommendera henne till vänner och andra.

Suzann M
Åkersberga

Superproffsig !!!! Kan verkligen rekommendera Monika .

Tusen tack för den fina Recon Suzann 🙏

Susanne T
Åkerstorp

Monika är dynamisk, glad och kompetent! Hon guidar med fingertoppskänsla genom hela processen men känns inte "mäklaraktig".

Svar från Monika Söderström

Tusen tack för den fina responsen på mitt arbete! Uppskattar dina fina ord! 🙏

Charlotta H
Åkersberga

Monika levererar alltid! Hennes bemötande är som en frisk sommarfläkt.. Alltid varm och välkommen.

Tack snälla för den fina Recon 🙏

Malin Sofie Erika J
Åkersberga

Monika har bemött mig på ett mycket professionellt sätt och alltid glad och trevlig! Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar och har verkligen gjort ett kanonbra jobb. Fem av fem stjärnor och jag kan varmt rekommendera Monika till andra säljare!

Tusen tack för din fina Reco 🙏

Susanne I
Åkerstorp

Trevligt bemötande och god kunskap om huset och div byggteknik!

Monika L
Täljö

Driftig, följsam och positiv! Brydde sig både om säljare och köpare för att få till en bra affär. Kändes påläst och kunnig.

Monica Birgitta W
Runö Backe

Monika är otroligt erfaren, kan verkligen bostadsmarknaden. Jag visste att Monika var den bästa mäklaren att anlita vid min försäljning, eftersom jag haft att göra med henne vid ett tidigare köp, och visste att hon verkligen ger 190 % till sina kunder. Monika sålde mitt hus på 3 dagen efter 1 visning. Vad kan jag mer säga än att Monika Söderström är den BÄSTA mäklaren, i alla avseenden.

Svar från Monika Söderström

Så fin RECO, tusen tack Monica!!

Emelie Beatrice Maria K
Österskär

Det var en ära att ha Monika som vår mäklare. Hon var engagerad, kunnig och rolig att ha att göra med! Rekommenderar starkt Monika som mäklare.

Tusen tusen tack för den fina Recon 🙏

Larissa P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Stadskärnan

Otroligt lätt att samarbeta med Maila. Rekommenderas varmt!

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Larissa, det har varit roligt att hjälpa dig att hitta rätt köpare till din fina bostad. Varma hälsningar Maila

Sandra K
Margretelund

Monika hade ett väldigt trevligt, varmt och kunnigt bemötande. Hon var över förväntningar med sin flexibilitet och helt enkelt toppen!

Tusen tack för den fina responsen Sandra 🙏

Sanna Catarina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Åkersberga

Monika är professionell, lyhörd och har god koll på området! Kan starkt rekommendera Monika!

Sara E
Svinninge

Monika är kunnig, kreativ och väldigt driven. Hon tar sig an uppdrag med stor glädje, energi, passion för det hon gör men också väldigt fokuserad och lösningsorienterad när det gäller processer och strategier. Monika får mina varmaste och bästa rekommendationer.

Svar från Monika Söderström

Tusen tack Sara för den fina Recon 🙏 Värmer varmt i hjärtat!

Maria F
Vaxholm Resarö

Maila är positiv och engagerad! Mycket nöjda med henne!

Svar från Maila Manitski

Tack Maria för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya fina hus. Varma hälsningar Maila

Mats N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Svinninge

Monika är väldigt kommunikativ, närvarande och kunnig Mäklare med rätt kombination av personligt och professionellt engagemang. Jag kände mig helt trygg i mitt bostadsköp där genom MOHV och Monika och ger henne mina varmaste rekommendationer. //Christian

Tusen tack för den fina Recon 🙏

Linn A
Köpte sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Resarö

Tillgänglig, personlig och lyhörd!

Svar från Maila Manitski

Tack Linn, hoppas att ni kommer att trivas här på Resarö:) Varma hälsningar Maila

Johan Carl Sven F
Åkersberga

Driven mäklare som jobbar för att målen ska uppnås.

Anna-Lena J
Sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Resarö

Ett tryggt val under hela säljprocessen. Proffsigt o personligt i en bra mix.

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Anna-Lena för fina ord, jag är så glad att du valde mig som din mäklare. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen trots en tuff marknad. Fina gamla hus på Resarö är mina favoritobjekt:) Det är alltid roligt att arbeta på hemmaplan. Lycka till nu med att hitta drömbostaden. Varma hälsningar Maila

Annica R
Österskär

Vi är mycket nöjda med den service och hjälp vi fick av vår Monika under försäljningen av vårt hus. Från första mötet visade hon sig vara professionell, engagerad och kunnig om marknaden. Hon förstod våra önskemål och behov och arbetade aktivt för att uppnå dem. Monika var mycket hjälpsam och har överträffat våra förväntningar genom hela processen. Hon erbjöd råd och vägledning när det gällde att förbereda huset för försäljning. Hon har öga för detaljer och vid fotograferingen var hon med aktivt för att styla varje detalj....

Svar från Monika Söderström

Men åhhh vilken otroligt fin Reco! Uppskattar dina ord oerhört mycket. Går rakt in i hjärtat. Tusen tack!

Ulrika Kristina K
Skånsta

Kunnig och effektiv. Guidade genom varje steg av köp- och säljprocessen. Alltid snabb respons på frågor oavsett dag och tid. Mycket lättsam och trevlig dessutom. Mycket nöjd med försäljning och köp. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Monika Söderström

Så fint skrivet, tack snälla du!! 🙏

Sanna Catarina L
Ekbacken

Monika hade fantastiskt bemötande mot oss från första kontakt till skrivande av papper. Hon har stor kompetens och svarade på alla våra frågor, stora som små. Hon utstrålar värme och trygghet och höll god kontakt under hela processen. Hon tog till sig våra behov och önskemål och hjälpte oss att hitta ett boende som prickade alla boxar.

Men åh tack snälla Sanna för den fina Recon! 🙏

Hans Mikael F
Köpte en tomt med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Boda

Allt vart helt ok efter omständigheterna med dödsboet. Trevligt bemötande .

Ulrika L
Hagbyhöjden

Monika är jättetrevlig och kunnig.

Emelie S
Hagbyhöjden

Monika var väldigt serviceinriktad, snabb, effektiv och proffsig i alla steg av försäljningen. Allt kändes rätt från första mötet. Kompetent och inlyssnande. Hon var alltid lätt att få tag i per telefon och mejl. Monika var precis den jag behövde vid försäljningen av mitt hus. Det gick fort och smidigt att sälja huset. Jag rekommenderar henne alla dagar i veckan. Hon är bäst!

Svar från Monika Söderström

Vilken fantastisk fin rekommendation! Tusen tack!

Karin Jenny N
Österskär/Tuna

Monika lämnar inget åt slumpen och är extremt engagerad under hela processen. Det skapar de allra bästa förutsättningarna för en lyckad försäljning, vilket resulterar i både nöjda säljare och köpare.

Tack snälla för den fina Recon 🙏

Marie-Louise Maud G
Sålde sin stuga med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Lervik

Monika har ett glatt bemötande, stor kännedom om Åkersberga och bra nätverk av potentiella köpare. Otroligt snabb på återkoppling när vi hade några frågor vilket vi uppskattade mycket. Stort engagemang. Kan varmt rekommendera Monika när ni ska välja mäklare. Marie-Louise och Kent

Svar från Monika Söderström

Tusen tack för ert fina omdöme! Uppskattas varmt.

Ella Mikaela L
Sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Runö Backe

Professionell, engagerad och duktig mäklare som snabbt fick vår bostad såld för bra pris trots svår marknad. Kan varmt rekommendera Maila!

Svar från Maila Manitski

Tack för snälla ord:) Hoppas nu att vi ska kunna hjälpa er att hitta nya drömbostaden. Varma hälsningar Maila

Jonathan E
Åkersberga

Återigen så har jag ingenting att gnälla på.

Susanna Annette Cecilia Marielle J
Boda

Monika Söderström är en suverän mäklare, engagerad med en smittande energi! Vänlig och seriös, och mycket professionell. Vi är väldigt nöjda.

Tusen tack för den fina Recon Susanna 🙏

Oliver Christian H
Köpte sin stuga med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Lervik

Responsive, reliable and very professional; highly recommended!

Jesper N
Svinninge

Engagerad från dag ett. Supernöjd med Monica! Bra kommunikation och väldigt smidigt med visningar. 👍

Anna R
Tråsättra

Sjukt bra. Engagerad och kommunikationen var otroligt bra!

Susanne Elisabeth L
Sålde sin stuga med hjälp av
Ljusterö

Jag tycker att Desirée har gjort ett bra jobb. Inte lätt att sälja fastigheter i dessa tider. Hon har varit tydlig i sin roll, haft bra kontakt med oss kunder. Hoppas att hon nu även lyckas med vårt nästa objekt. Jag kan varmt rekommendera Desirée om du vill sälja din fastighet på Ljusterö.

Jakob Thomas R
Österskär/Tuna

Fantastik mäklare. Gör det lilla extra för sina kunder. Kan varmt rekommendera.

Tusen tack för den fina Recon 🙏

Lena Maria R
Österskär/Tuna

Monika är en proffsig, målmedveten, varm och karismatisk person med stort engagerat hjärta. Att hon älskar det hon gör är uppenbart och det märks också på resultatet. Hon levererade över all förväntan och höll tryggt vår hand under hela processen. Ger Monika mina absolut varmaste rekommendationer♥️

Svar från Monika Söderström

Wow, blir varm i hjärtat av dina fina ord!! Tusen tack för den fina Recon 🙏💜

Annika Marie L
Skånsta

En väldigt engagerad och professionell mäklare som ingav trygghet.

Ragnar Torbjörn A
Sålde sin stuga med hjälp av
Skeppsdal

Jag har dröjt med mitt svar därför att uppdraget inte är avslutat ännu. Ni ställer frågan för tidigt helt enkelt hälsar Torbjörn