Lovisa Ek

Lovisa Ek

Lovisa Ek är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Lovisa Ek har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Lovisa Ek har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Ek har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

98 omdömen om Lovisa Ek

Sedan starten hos Reco 2021
Andreas D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Blackeberg

Otroligt påläst, seriös, noggran och hjälpsam.

Janet H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Mariehäll

Jag fick den hjälp och stöd jag behövde som säljare av en bostad genom hennes kompetens, lyhördhet och empati. Hon känner av marknaden och har mycket god människokännedom. Mycket kunnig och trevlig mäklare.

Jennifer E
Mariehäll

Vi är jättenöjda med Lovisa! Hon har under försäljningsprocessens gång hela tiden visat på engagemang, kunnighet och tillgänglighet, kan varmt rekommendera henne vidare!

Gabriel H
Mariehäll

Bemötande: Trevlig och kunde sin sak! Behövde inte återkomma med svar senare fram utan hade svar på de frågor man hade. Förväntningar: Att mäklaren skulle kunna besvara frågor om bostadsrätten i fråga, vilket hon kunde. Dessutom att bemötandet var på så vis att man inte kände sig pressad eller inlurad, vilket också uppfylldes! Upplevelse: Lätt att göra med och kan starkt rekommendera

Richard J
Mariehäll

Snabb smidig försäljning! Kontinuerlig återkoppling!

Anna K
Mariehäll

Hon var kunnig och tydlig om förutsättningarna. Det blev ett snabbt köp vilket hon smidigt medverkade till. Hon hade full koll på vad som gällde och mycket trevlig. Kändes rutinerad och rejäl.

Filippa M
Mariehäll

Mycket nöjd med Lovisa. Hela processen fungerade väldigt smidigt. Rekommenderas varmt

Anna-Maria M
Brommaplan

Vi som köpare har varit supernöjda under hela processen.

Ping L
Centrala Sundbyberg

Super, kunnig, effektiv och mycket service-minded 10/10

Olga M
Brommaplan

Jag hade nyligen nöjet att arbeta med Lovisa för att sälja min lägenhet, och jag kunde inte vara mer imponerad av hennes professionalism och expertis. Från vår första konsultation till avslutandet av försäljningen visade hon en djup förståelse för den lokala marknaden och var otroligt proaktiv i marknadsföringen av min fastighet. Hennes uppmärksamhet på detaljer och strategiska inställning resulterade i en snabb försäljning. Under hela processen var hon alltid tillgänglig, lyhörd och gav värdefull vägledning varje steg på...