MOHV Partille

MOHV Partille

En del av MOHV Ring 0775-33 30 70 www.mohv.se

Välkommen till MOHV Partille! Letar du efter mäklare i Partille, Furuskog, Furulund, Kahog eller Kåhög med omnejd? Vi vet hur viktig din bostadsaffär är. För många är en bostadsaffär den viktigaste affären som görs i livet och därför vill vi på MOHV Partille se till att göra det till den bästa affären i ditt liv. Med stor...

5 omdömen om MOHV Partille

Martina K
Majorna

Trevligt bemött. Kompetent Tillgänglig Flexibel Kände mig trygg genom hela affären

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2216 omdömen 4.7 av 2216 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Emina Z
Öjersjö

Trevligt bemötande alla gånger. Gav alltid den information man behövde och svarade på frågor. Flexibel och lättillgänglig. Kompetent mäklare.

Leo Knut M
Köpte sitt hus med hjälp av
Slätthult

Bra service och tog reda på svar för alla frågor vi hade.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Said M
Köpte sitt hus med hjälp av
Furulund

Professionell och trevlig mäklare. Vi köpte radhus där Christophe var mäklare, vi blev väl bemötta och Christophe var tillgänglig och svarade på alla våra frågor och funderingar vi hade under processen. Vi ger de varmaste rekommendationerna till Christophe.

Linus E
Björndammsterrassen

Glad, inlyssnande, serviceinriktad och kunnig. Rekommenderas om ni vill ha en bra mäklare!

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 1000 omdömen 4.8 av 1000 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.