Speedy Bilservice Sävedalen

9 omdömen om Speedy Bilservice Sävedalen

Sedan starten hos Reco 2024

Max Ludvig Per N
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

grymma på det dom gör! super trevlig och hjälpsam personal kan inte annat än o rekomendera! bra priser o snabb service bästa stället i stan! 👍👍👍👍/max

Niyousha M
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Proffsiga och noggranna! Rekommenderas starkt!

Martin R
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Bästa verkstaden i hela Göteborg utan tvekan! Mycket kunniga och noggrann!

Tack så hemskt mycket Martin! Varmt välkommen tillbaka till oss

Berat I
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Bästa servicen! Gott skratt och enormt bra arbete, min bil känns som ny efter varje besök hos dem! Rekommenderar starkt!

Svar från Speedy Bilservice Sävedalen

Tack så mycket Berat fantastiskt roligt att du blev nöjd hoppas vi ses snart igen!

Alex Nimrud G
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Speedy utförde ett kamremsbyte på min bil. Inte nog med att dom var bäst i pris så fick jag bilen tvättad helt utan kostnad vid upphämtning. Jag har inga invändningar utan kan endast rekommendera Speedy i Sävedalen!

Svar från Speedy Bilservice Sävedalen

Tack så hemskt mycket Alex! det var en ära från vår sida att få förtroendet att jobba med din bil! Varmt välkommen tillbaka till oss!

Habip S
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Rekommenderar starkt Speedy Bilservice Sävedalen. En upplevelse i världsklass, jag minns inte sist jag fick uppleva en fantastik bra service och grymt bemötande. Jag kände mig trygg och bekväm på alla sätt, äntligen har jag hittat en genuin bilservice. Tack bästa personalen på Speedy

Svar från Speedy Bilservice Sävedalen

Tack för denna fina kommentar Habip! Vi är glada att du känner dig trygg och bekväm hos oss, vi försöker alltid se till er kunders bästa! Varmt välkommen tillbaka!

Kamal J
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Rekommenderar Speedy Bilservice starkt! Väldigt pålitliga och duktiga. Inga tvivel på vart jag kommer att serva bilen i fortsättningen.

Hristos Goran S
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Skönaste och trevligaste personalen där garanterat bästa servicen ärliga och duktiga👍👍

Slobodan S
Skrev om Speedy Bilservice Sävedalen

Världens finaste mottagning av personal, snabba, fin service och ett fantastiskt resultat. Var inne för en service, fick bilen tvättad efter service. 10 av 10