Jag har bara bra saker att säga om deras arbete i flyttstädning: noggrann, efektiv, trevliga människor, god kommunikation. Tack!
Städjätten
Om företaget
Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet...
552 omdömen om Städjätten
Sedan starten hos Reco 2018
Enkelt. Punktligt. Pålitligt. Kommer säkert att anlita städjätten igen.
GOTT BEMÖTANDE REDAN VID BESTÄLLNING AV TJÄNSTEN. JAG ÄR ALLTID LITE SKEPTISK/VAKSAM NÄR JAG KÖPER TJÄNSTER AV ETT FÖRETAG SOM JAG INTE ANLITAT FÖRUT MEN NU KOM MIN SKEPSIS HELT PÅ SKAM. TVÅ TREVLIGA GRABBAR (PRECIS ENLIGT BESTÄLLNINGEN; ALLTSÅ TVÅ) SOM KOM OCH GJORDE JOBBET SNABBT OCH EFFEKTIVT. ENKEL BETALNING OCKSÅ DET I ENLIGHET MED ÖVERENSKOMMELSEN.
Vi anlitade Städjätten för en storstädning och vi är extremt missnöjda med resultatet. Tjänsten levererade inte alls enligt deras egen checklista. Trots att vi hade höga förväntningar och betalade i förskott, var städningen långt ifrån tillfredsställande. Brister: Smuts och damm kvar på golv, lister, mattor och möbler. Fönster och spegelytor, inklusive vår TV, har fläckar och är inte rengjorda ordentligt. Tre sovrum har knappt blivit städade överhuvudtaget. Hyllor och andra horisontella ytor har inte blivit...
Min sämsta upplevelse någonsin. De skulle komma 8 kom 11 hörde inte av sig. De skyllde på trasiga lastbilar. Vi hade beställt två kom med en de hyrt på en mack. De kom med flyttkillar de förmodligen hittat på gatan. De släpade våra möbler, vi fick skador på en antal antika möbler. De hittade inte så det tog fruktansvärt lång tid som de dessutom fakturerar för. Har skickat bilder bett dem återkomma, gjort en reklamation inom sju dagar. De Dissar oss fullständigt, hör inte av sig kommenterar inte vår reklamation. Bara hotar...
Boka dessa om ni vill bli hotade till livet. Vi bokade Städjätten för kontorsstädning men annullerade avtalet enligt lagstadgad ångerrätt flera dagar innan första städning skulle utföras. Städjätten ville då ha 15,000 kr i "avbokningsavgift". När vi vägrade så nöjde de sig med 1500 kr. Även detta vägrade vi då vi såklart hade all rätt att ångra oss innan utfört arbete. Då började telefonsamtalen där det hotades om våld och vad de skulle göra med våra familjemedlemmar. Till slut betalade vi för att slippa hoten.
Jag läste tyvärr nedan recensioner för sent efter jag anlitat städjätten. Dålig Magkänslan efter jag anlitat bolaget på kort varsel fick jag det bekräftat. Tex Totalt missförstånd om vad som skulle genomföras, då pratade jag ändå med 3 olika personer hos dem på telefon samt person på plats som jag gick igenom huset med, (fick använda Google translate), tyvärr blev det ändå missförstånd. 30 min efter jag lämnat huset med 2 barn och de skulle sätta igång städningen ringer en hetsig kvinna från kontoret och säger att jag måste...
Under dagens datum (20241007) bokade jag en städning telefonledes där jag blev lovad att jag skulle få städhjälp klockan 11.00. Jag var i samband med min bokning tydlig med att jag behövde akut hjälp då då jag behövde lämna tillbaka nycklarna till min bostad innan innan klockan 16.00. Efter det att ingen dykt upp klockan 12.00 beslöt jag mig för att kontakta en annan firma som kunde dyka upp på väldigt kort varsel för att hjälpa mig och dom gjorde ett väl utfört arbete. Jag blev därefter uppringd av företaget som nu...
Hej Tarik, Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din feedback. Vi på Städjätten strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och skapa en så bra upplevelse som möjligt för våra kunder. Vi förstår att det uppstått ett missförstånd kring bokningen, särskilt när det gäller starttiden. Vid kortvarselbokningar gör vi vårt bästa för att vara tydliga med våra villkor, vilka framgår i det avtal som du har signerat, inklusive våra avbokningsregler. Vi kan dessvärre inte hitta någon dokumentation som bekräftar...
Rekommenderar absolut inte, De har inte gjort klart jobbet och jag har redan betalat till de 3000kr i förskott, Deras medarbetare lämnade 50% lgh inte gjort, lämnade städmätrial I lgh o sa att han kommer igen nästa dag och han inte gjort,. Har gjort reklamation men det hjälper inte, deras medarbetare kan inte o vet inte hur de ska göra flyttstädnig. Hemska medarbetare båda på städning o de som jobbar på administration.
Det värsta städbolaget någonsin. Jag bokade en visningsstädning och önskade även att mina köksluckor ska torkas av invändigt och detsamma gäller badrumsskåpen. Städning har inte gjorts enligt deras checklista. Duschväggar har inte torkats av och stänkskyddet i köket har ej torkats av. diskhon och diskbänken har inte gjorts rent ordentligt. Utvändigt är ugnen och mikron fläckiga. Man har inte dammat av möblerna och det ligger skräp på soffan. Dörrarna har inte torkats av och det är dammigt och fläckigt. Socklar ingår sa...
Jag bokade en flyttstädning hos Städjätten i december 2023. Ett par dagar innan begärde de förskottsbetalning pga att jag "inte var kreditvärdig" (vilket jag var). Jag betalade omgående. De ringde sedan på fredag kväll två dagar senare (dagen innan tjänsten skulle utföras) och sa att de inte kunde komma då "all personal var sjuka". Katastrof för min del. Upplevde att det inte fanns ngn vilja att lösa saken, fick bara acceptera. Sedan dess har jag haft kontakt ett flertal gånger, företaget hävdade först att de tyvärr bytt...
Sämst kundservice och har ej betalt tillbaka mellanskillnaden på min förskottsbetalning. Undvik!
Trevlig personal. Väl utfört arbete!
Precis som många skriver redan: Dålig städning på en dyr storstädning. Dålig kommunikation med personalen. Betalade också i förskott och har inte fått någon återbetalning för tiden som inte användes till städningen, och även på det som INTE städades och som ingick i en storstädning. Har inte fått svar på min reklamation. Kommer inte anlitas igen.
Riktigt dålig service, betalade i förskott och fick INTE återbetalning för tiden som inte städade, fick betalade 4h i förskott och som städade i 2,5h, en blind städar bättre.. dom snodde även min mormors hörapparater.. konfronterar den, vad ska vi med dessa till?. Spelar ingen roll som är borta.. ANLITA INTE!!!
Väntar fortfarande på svar från deras reklamationsavdelning, flytthjälpen kom ETT DYGN försent vilket såklart ledde till väldigt mycket stress för oss som strax efter skulle överlämna lägenheten till nya ägare. Väldigt svåra att nå (om inte omöjligt). Hoppas att många ser detta och väljer en annan seriös flyttfirma!
Avrekommenderar starkt. Anlita inte städjätten. Så oerhört dåligt städat, dålig service, dåligt pris, dålig kommunikation. Otroligt oprofessionellt företag, som, i ärlighetens namn inte förtjänar att få fortsätta finnas, så dåligt skött det är. - Bokad städning, med viktig deadline, sköts upp 3-4 timmar, så att den inte hann slutföras i tid. - När vi försökte omboka ville de ta motsvarade ca 6000kr i avbokningsavgift. - Den outsourcade personalen, som inte hade påbörjat städningen under första halvtimmen, hann...
Katastrofal service - anlita inte det här företaget. Det är oseriöst, till den grad att man misstänker ett bedrägeri. You have been warned. 1. Högst misstänksamt kräver bolaget direktbetalning på förhand via Swish innan tjänsten har levererats. 2. Kommer inte på avtalad tid vid två tillfällen och är den andra gången helt onåbara. Efter att jag väntat på dem i två timmar kommer vi överens om en ny tid - de kommer 20 minuter sent till den nya tiden. Inte en enda gång ber företaget om ursäkt. 3. Jag ger tydliga instruktioner...
VARNING! Anlita aldrig det här företaget. Har kollat på flyttstäda och efter några minuter har någon från städjätten ringt och diskuterat om städning med ett normalt pris på 2000 kr. Vi kom överens att betalning ska ske med faktura efter att köparen godkänt städningen. När städarna kom och började i lägenhet ringde en person som först presenterade sig Anton och sa att städning av diskmaskin och tvättmaskin ingår inte in kontrakten och jag ska betala extra. Jag sa till honom att det vanligtvis ska ingå in kontraktet men...
Städjätten. Satt och skulle kolla upp flyttstäd i sista stund och skrattade åt städjättens super dåliga Recos. Av händelse råkade min fru just boka städjätten. (Ironiskt) Dom levererade precis de som Stod, usel städning som inte levererar krav och en mycket smart människa i telefon supporten . Städjätten är verkligen att rekommendera om Man vill betala för en ny städning, då deras 7 dagars garanti inte går att få tag i.
Hej Joakim, Vi beklagar att städningen inte levde upp till vad som önskats. Det är något vi ska se över för att vi ska kunna bli bättre. Ha en fin dag!
Bra städning men under städningens gång hörde företaget av sig och informerade om att det skulle bli dyrare än överenskommet bl.a pga vi har större kyl och frys än enbart frysfack. Krånglig betalning med Swish med krav att det skulle vara klart innan städningen var klar.
Hej Maja, Tack för att du delar din feedback. Betalningsmetoden via swish är nytt här hos oss på städjätten och vi uppskattar att du delar med dig av problematiken kring det för att vi ska kunna bli bättre.
Städjätten är inte en pålitlig städfirma! Vi hade bokat flyttstäd med Städjätten ca 3 månader i förväg. Kvällen innan flyttstädningen ringde Städjätten upp och meddelade att de inte kunde utföra tjänsten i enlighet med överenskommelsen. Vi påtalade att Städjätten måste utföra tjänsten och förklarade att de hade 5 dagar på sig innan vi behövde lämna nycklarna, samt att vi kunde vara flexibla, så länge städningen blev gjord. Det fanns alltså utrymme för flexibilitet, men det enda förslaget till lösning som Städjätten hade...
Hej Elin, Vi beklagar problemet som uppstod inför tjänsten, jag har skickat vidare informationen du delat här till våran reklamationsavdelning som ska ta en titt på ditt mail. Ha en fin dag!
Duktig personal som städade min bostad och trevlig personal vid första kontakten med städjätten. Jade önskat att nån ringt mig när städningen var klar. Vilket jag bad om.
Fick tips av min dotter som lejde Städjätten till Stråvägen 2 i Viksjö som var mycket nöjd. Därför anlitade jag också er. Jättebra och fint städat. Duktiga anställda. Mvh Lena Wessman
Hej Lena, Tack för din fina recension, det betyder mycket för oss hos Städjätten!
Noggranna och trevligt bemötande.
Tack för din vänliga feedback! Vi är glada att höra att du upplevde vårt bemötande som noggrant och trevligt. Kundtillfredsställelse är av yttersta vikt för oss, och vi är glada att vi kunde göra din upplevelse hos oss så positiv som möjligt. Vi uppskattar verkligen din support och ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till dig och alla våra kunder. Tack igen för att du valde oss!
Trevligt bemötande, professionell personal, full info från början tills jobbet var klart. Otroligt duktiga killa som jobbade och löste alla problem snabbt och smidigt. Precis som förväntat plus lite bättre..
Tack så mycket för din recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och professionella personal. Att tillhandahålla fullständig information och hålla dig informerad från början till slut är en av våra främsta prioriteringar, så det är glädjande att höra att vi levde upp till dina förväntningar. Vårt team strävar alltid efter att leverera högkvalitativa resultat och lösa problem på ett snabbt och smidigt sätt, så det är fantastiskt att höra att du upplevde det så. Vi tackar dig för att du valde våra tjänster och ser fram emot att få möjlighet att betjäna dig igen i framtiden!
Värsta,jag varit med om någonsin vad är detta för kriminellt flretag egentligen Måste göra en anmälan. Är det någon som vet vem som står för ägare för bolaget? Då ingen på kundtjänst vägrar lämna ut namn och nummer? Pajas företag.
Jag bokade dem på kort varsel och önskar jag hade lästa omdömen innan jag bokade! Jag bokade och fakturan skulle gå till ett byggbolag och stå i deras namn så inte till mig som privat person. Innan jag bokade så bad jag dem vara klara till kl 17 då jag kommer hem med två små från förskolan och behöver laga mat samt få dem i säng. Det tog 7+ timmar för 2 personer att göra 2 våningar (Vi bor 140 kvm) och kl 17 var det inte ens halv vägs med nedre våningen där köket är. Barnen skrek och kaos som vanligt, så vid 17:30 fick...
Tack för att du delade din upplevelse med oss. Vi beklagar djupt det inträffade och förstår din frustration. Vi tar ditt klagomål på största allvar och kommer att undersöka vad som har hänt. Vi beklagar även eventuella språkbarriärer som uppstått under städningen. Vi är redo att diskutera en rimlig lösning med dig och byggbolaget för att komma fram till en ömsesidigt acceptabel kompromiss. Vi hoppas kunna återställa förtroendet genom att erbjuda dig en mer tillfredsställande upplevelse i framtiden. Tack för din förståelse och tålamod.
Tjänsterna blev väl utförda. Dock så försvann en dammsugare i flytten som städjätten inte vill ersätta och refererar till att de tittar på bilder i en tom lastbil. Så om något försvinner när de hjälper till o flytta är de helt oförmögna till att ersätta. Dessutom tar det 1 månad innan de bemödar sig att svara på Mail.
Tack för att du delar dina synpunkter med oss. Vi är glada över att höra att du var nöjd med kvaliteten på våra tjänster. Vi beklagar dock djupt att det uppstod problem med en försvunnen dammsugare under flytten och det försenade svaret på ditt mail. Vi förstår din frustration och kommer att vidta åtgärder för att förbättra vår kommunikation och hantering av eventuella förlorade föremål i framtiden. Vi kommer att undersöka saken närmare och se hur vi kan komma fram till en lämplig lösning angående ersättning för den försvunna...
Katastrof! Bokade en akut byggstäd med krav att dom skulle komma samma dag, max städa 3 timmar alt ringa mig efter tre timmar för att se över budgeten samt att personen som kommer bör prata svenska eller engelska då kunden var krånglig. Dök aldrig upp efter att jag hade ringt dom 4 gånger från 14 - 20 för att se över situationen när dom skulle komma, sedan få detta ombokat då kunden inte kunde vänta längre pga små barn (!), städar 5 timmar istället för 3 som var en av kraven utan att höra av sig (!), kan varken svenska...
Vi är djupt ledsna för den negativa upplevelsen du haft med vår service. Det är tråkigt att du inte fick den service du förväntade dig och förtjänar. Vi tar ditt klagomål på största allvar och kommer att undersöka vad som gått fel i denna situation. Vi ber om ursäkt för de kommunikationsmissar och den bristande service du upplevde. Vi kommer att se till att vidta åtgärder för att förbättra våra processer och säkerställa att liknande incidenter inte inträffar igen. Vi uppskattar din feedback och hoppas på en möjlighet att återvinna ditt förtroende i framtiden.
Dyker upp timmar efter ö.k. fuskstädar och är på plats betydligt färre timmar än de debiterar för. Kundtjänst svarar inte på reklamationer, trots flera försök över telefon och Mail. Städarna förstår varken svenska eller engelska. Anlita någon annan helt enkelt.
Tack för att du delar din erfarenhet med oss. Vi beklagar djupt det som hänt och tar dina kommentarer på stort allvar. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och det är beklagligt att du inte upplevde detta med oss. Vi kommer att undersöka ditt ärende noggrant och vidta lämpliga åtgärder för att rätta till situationen internt. Vi tackar för din feedback och försäkrar dig om att vi kommer att göra vårt bästa för att förbättra våra tjänster framöver.
Branschens mest oseriösa företag? Utlovade flyttstädning men genomförde den inte. Ombokade med en timmes framförhållning till ekonomiskt lidande för mig som tagit ledigt från jobbet för att möta upp dem. Skulle komma på eftermiddagen men dök inte upp då heller. Utlovade städning tidigt på morgonen dagen efter men dök knte upp förrän efter överlåtelse av lägenhet var klar varpå nya ägare var tvugna att omboka planerade insatser i lägenheten. Lämnade inte tillbaka nyckel enligt överenskommelse. Avråder å det grövsta från att anlita det här företaget!
Vi är djupt ledsna för den negativa upplevelsen du haft med vår tjänst. Vi förstår fullständigt hur frustrerande det är att inte kunna lita på löften om service, särskilt när det påverkar ditt schema och ekonomi på ett sådant sätt. Vi tar detta mycket seriöst och kommer att se över våra interna processer för att förhindra att liknande situationer inträffar i framtiden. Vi beklagar verkligen det inträffade och hoppas att du finner en lösning som passar dig bäst.
Fantastiskt proffsigt utförd städning och mycket trevligt bemötande av Städjätten. Jag kommer absolut att anlita dem igen.
Bästa Anders, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det är verkligen glädjande att höra att du uppskattade både vår städning och bemötande. På Städjätten är vi stolta över den exceptionella kvalitet vi levererar och det gläder oss att du är tillfreds med den professionella servicen du har erhållit Vi ser fram emot att få chansen att arbeta med dig igen. Tveka inte att kontakta oss när du behöver oss igen. Vänliga hälsningar, Städjätten
Jag bemött väl av Städjätten alla personal. De är särskilt snabba och väldigt professionella Jobbet skötts på ett effektivt sätt och jag är nöjd med resultat. Jag köpte Total städnings paket. Tusen tack för de mycket duktiga personalen som utförde jobbet.
Hej Abdallah, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det värmer att höra att du uppskattade vår service och att du kände dig väl bemött av vår personal. Vi strävar alltid efter att vara snabba, effektiva och professionella i vårt arbete, så din feedback betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att få möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Städjätten. Vänliga hälsningar, Städjätten
Det absolut sämsta företaget jag någonsin anlitat. Bokade flyttstädning med dem. Mitt under pågående städning ringer dem och vill ha mer pengar för att slutföra arbetet då ugnen (som jag knappt använder) var för smutsig. Det ville dem ha 500kr extra för. När vi sedan kommer hem är det fortfarande damigt och vi blir tvungna att städa själva i 2h. När jag ringer och frågar hur länge dem var där kan dom inte svara på det. Sedan kopplar dem mig till kundtjänst som lägger på i örat på mig när jag kommit fram. Det snackar om städgarantier...
Hej Tomas, Först och främst vill jag be om ursäkt för att du upplevde vårt samtal om tilläggstjänsten som oseriöst. Vår intention var att erbjuda dig möjligheten att lägga till denna tjänst för att säkerställa att alla dina städnings behov var uppfyllda. Vi förstår nu att du upplevde detta som ett försök att ta mer betalt, vilket absolut inte var vår avsikt. Vi beklagar djupt att städningen inte levde upp till dina förväntningar och att du kände att du behövde städa själv efteråt. Detta är inte den standard vi siktar på...
Bokningen var supersmidig. Sen gick det utför.... En person kom i tid, en person & bilen kom 55min senare. Jobbet blev utfört, men killarna arbetade inte ergonomiskt. Kändes inte som att de fått rätt utbildning eller tillgång till utrustning. När fakturan sedan dök upp så var den utan kompensation för 55min väntetid. Ingen bekräftelse på att de mottagit min fråga ang kompensation eller återkoppling på mail ang fakturan. När man sedan kontaktar kundservice så finns det ingen som man kan prata med som har befogenhet utan man måste vänta på återkoppling från reklamation via mail!
Tack för att du delar din upplevelse med oss. Vi beklagar djupt de bristande standarderna som du upplevde under din flyttstädning. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda med våra tjänster, och vi tar ditt klagomål på största allvar. Vi ska se över vår utbildningsprocess och se till att alla våra anställda har tillräcklig utbildning och tillgång till rätt utrustning för att utföra jobbet på ett ergonomiskt sätt. Vi ber om ursäkt för den förseningen som uppstod och för att fakturan inte inkluderade kompensationen...
Jag beställde flytthjälp av Städjätten. Kontakten med dem för beställning och vid andra frågor var de mycket proffsiga och trevliga. De två killarna som utförde arbetet var mycket hjälpsam trots halvbra svenska och en skåpbil som hade sina brister.
Hej Suzanne, Tack för din recension och för att du valde vår flytthjälp. Vi på Städjätten blir otroligt glada över att du uppskattade vår service och vårt team, och vi välkomnar dig varmt tillbaka. Om bilen orsakade några problem, vänligen kontakta oss så vi kan lösa det. Din feedback är värdefull för oss. Vänliga hälsningar, Städjätten
Trevligt bemötande i kundtjänst. Bra utförd städning med kort varsel. Rörig administration, jag skulle betala med nån app jag inte kände till innan tjänsten var slutförd men fick aldrig något sms om det utan en faktura 23:59 att betala samma dag.
Hej Birgit, Tack för ditt positiva omdöme om vårt bemötande och städtjänst. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service. Vi beklagar dock om det har uppstått några frågetecken kring faktureringen. Vi strävar alltid efter att göra processen så smidig och tydlig som möjligt för våra kunder. Om du har några frågor eller funderingar kring detta, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att hjälpa till och lösa eventuella problem. Återigen, tack för din feedback och vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa städtjänster till dig i framtiden. Vänliga hälsningar, Städjätten
Bra utfört jobb men kom senare, fick ringa och efterhöra vart de hade tagit vägen och personalen talade ej svenska vilket är ett litet minus!
Tack för din feedback och för att du uppskattade det utförda arbetet. Vi ber om ursäkt för förseningen och eventuella språkbarriärer du mötte under din upplevelse med oss. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och din feedback är värdefull för oss. Vi kommer att ta dina kommentarer i beaktande och göra vårt bästa för att våra anställda har den nödvändiga språkkompetensen för att kommunicera effektivt med våra kunder. Tack för att du tar dig tid att dela dina synpunkter med oss.
Vi bokade en sk social sanering, som skulle göras hos en familjemedlem • Vid själva bokningen blev jag mycket fint bemött, vänligt och trevligt! • Mötet med utförarna blev tyvärr mindre lyckat, då det var svårt med kommunikationen…(…förstod inte ens ordet sopsäck ..) • Arbetet blev ok, utfört - men kändes inte färdigt, trots att tiden förlängdes med det dubbla ( mot vad som hade beräknats vid bokningen ). Kostnaden steg till det dubbla. • Vad gäller bortforsling av sopsäckar, fick vi inte i tid, tydlig info om att...
Hej Jennifer, Tack för din feedback. Vi beklagar djupt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar. Tyvärr kan jag inte hitta din bokning i vårt system just nu. Vänligen kontakta oss direkt via mail så att vi kan undersöka detta och hjälpa er på bästa sätt. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter och ser fram emot att lösa detta så snart som möjligt. Tack igen för din feedback. Vänliga hälsningar, Städjätten
Superduktiga städare, inte lika bra när det kommer till admin-biten.
Hej Tomas, Vi uppskattar verkligen att du har tagit dig tid att dela med dig av din positiva erfarenhet av vår städservice. Din feedback är värdefull för oss och vi är glada att höra att du är nöjd med resultatet. Samtidigt beklagar vi djupt att du inte har fått samma positiva intryck av den administrativa delen och att du har behövt vänta en tid på återkoppling. Vi inser vikten av en effektiv och smidig kommunikation i alla led och beklagar eventuella olägenheter detta har medfört. Vi försäkrar dig om att vi kommer att...
Smidigt att boka och väl utfört!
Hej Mathias, Det gläder oss verkligen att läsa din positiva och uppskattande kommentar. På Städjätten är vi stolta över den höga kvalitet vi levererar, och det gläder oss att du är nöjd med den professionella service du har erhållit. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och vill påminna dig om att om du skulle behöva våra tjänster igen, är du varmt välkommen att höra av dig. Vi ser fram emot att fortsätta att uppfylla dina förväntningar och skapa en positiv upplevelse för dig. Med varma hälsningar, Städjätten
Mercedes var bra! Lite svårt att kommunicera tjejerna kanske kunde de mera engelska Trevligt bemötande
Hej Anneli, Tack för dina vänliga ord. På Städjätten är vi stolta över den exceptionella kvalitet vi levererar, och det gläder oss att du är nöjd med den professionella servicen du har fått. Det är alltid en glädje att interagera med sådana högt uppskattade kunder som du. Vi värdesätter mångfalden och tror på att olikheter möjliggör varje anställd att bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen. Om det någonsin uppstår brister i kommunikationen är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi strävar alltid efter att...
Varning för oseriöst företag. Tillåter inte betalning efter granskning av tjänst, begär mer i betalt mitt under tjänst och lämnar smutsigt. Under all kritik. Har anmälts till allmänna reklamationsnämnden och Konsumentverket.
Hej Justina, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vår tjänst. Vi uppskattar all feedback vi får då den hjälper oss att förbättra vår service och kund upplevelse. Jag beklagar att du upplevde vårt samtal om tilläggstjänsten som oseriöst. Vår intention var att erbjuda dig möjligheten att lägga till denna tjänst för att säkerställa att alla dina städnings behov var uppfyllda. Vi förstår nu att du upplevde detta som ett försök att ta mer betalt, vilket absolut inte var vår avsikt. När du uttryckte missnöje...
bokade flyttstäd genom städjättenoch dagen innan kl 23:54 får jag ett sms att städet inställt och att dom skall återkomma så snart som möjligt och hitta en ersättare,. Fick ringa själv i halvpanik då vi var tvungna att vara ute ur lägenheten samma dag . 3 samtal senare beklagar dom och ställer in hela städet. Lyckades själv hitta en firma som kunde komma och städa samma dag dock för 1300:- mer.. Städjätten erbjuder mig 20 % i kompensation som att jag någonsin skulle boka Städjätten igen.... Gå in och läs på trustpilot innan ni bokar.
Hej Jonathan, Jag beklagar verkligen den negativa upplevelse du hade med våra tjänster. Det du beskriver är fullständigt oacceptabelt och står i skarp kontrast till våra strävanden att leverera högkvalitativa tjänster. Vi inser att den bristande standarden i vår service resulterade i att du behövde vända dig till ett annat företag, vilket dessutom blev mer kostsamt för dig. Detta ligger inte i linje med våra intentioner, och vi är djupt ledsna över den oväntade situationen du hamnade i. Vi försäkrar dig om att vi kommer...
Anlitade företaget för att fkytta bort en soffa. Soffan var väldigt lätt. De kom från gullmarsplan som är närmast till oss. i offeten skulle kosta 1500 kr.även om jag tyckte att der var dyrt men anlitade de iaf för att bli av m soffan. Det tog bara 5 minter. 5 minter efter jobbet skickade de den digitala fakturan på 3000 kr! Helt sjukt! När jag ringer o klaga på kostnaden säger de ..ja, du har signerat avtalet o du får betala nu. Det som jag såg var bara en rad överst som jag läste..men allt annat de påstod tydligen gömde...
Hej Leyla, Tack för din feedback. Vi beklagar att det uppstått missförstånd kring kostnaden för bortforslingstjänsten. Vi strävar alltid efter att vara transparenta med våra priser. Avgiften för tippen, som vi tyvärr inte kan påverka, ska framgå tydligt i avsnittet "viktig information" på vår offert. Vi kommer att se över vår offertinformation för att försäkra oss om att vi är så tydliga och transparenta som möjligt. Din feedback är värdefull för oss i detta arbete. Om du har fler frågor eller funderingar, tveka inte...
🚨 ⚠️ Skulle städa en ugn och bakom ett skåp. Det tog dem tydligen 4 timmar. Bett om en arbetsbeskrivning. Får inte ens ett svar på mailet. Bara intresserade av att få betalt. VARNING
Hej Susanne, Vi beklagar djupt att du upplever brist på återkoppling angående arbetsbeskrivningen. Vi ber om ursäkt om du anser att de svar du har fått via e-post inte har varit tillräckligt utförligt i förklaringen av prisstrukturen. Om det finns ytterligare frågor eller funderingar, är du mer än välkommen att kontakta oss direkt. Vi värdesätter din feedback och är starkt engagerade i att säkerställa att du får all nödvändig information och support. Tack för din förståelse, och vi ser fram emot att höra från dig för att kunna assistera på bästa möjliga sätt. Vänliga hälsningar, Städjätten
Duktiga punktliga trevliga snabba lite dyrt bara men fint blev det
Hej Torbjörn, Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är av stor betydelse för oss att du har investerat tid i att dela med dig av dina tankar om våra tjänster. Åsikter från våra kunder är av oerhörd vikt för oss, och det ger oss en genuin glädje och inspiration att läsa din positiva kommentar. Med vänliga hälsningar, Städjätten
Det här var 3:e gången jag har anlitat er och jag har alltid varit nöjd och blivit väldigt bra bemött och det är billigt
Hej Kerstin, Tack själv för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten
Väl bemött av både förmedlare och utförare av tjänsten. Väl gjord flyttstädning. Skulle vid behov gärna anlita företaget igen.
Hej Lisbeth, Tack för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten