Elenor Jansson

Elenor Jansson

Elenor Jansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Elenor Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Elenor Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.8. Elenor Jansson har haft 35 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

154 omdömen om Elenor Jansson

Sedan starten hos Reco 2019
Jasmin H
Köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Alsike

Väldigt nöjda från visning till kontraktskrivning. tillgänglig när man behövde henne. Trevlig och tillmötesgående

Joakim G
Sålde sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Alsike

Proffsig mäklare som fick en att känna sig sedd och förstådd, vi hade höga förväntningar och krav när marknaden är så svajjig men hon toppade alla betyg även där. Så jag skulle varmt rekommendera Elenor

Cecilia O
Järlåsa

Bästa mäklare jag varit i kontakt med. Kunnig, engagerande, hjälpsam, samt tillmötesgående. Även rolig och inte prestigefull. Supermäklare helt enkelt! Jag är helnöjd.

Per F
Järlåsa

Genuint intresserad av kunder vid visningar. Hjälper säljare med vad som är viktigt inför en försäljning. Hela processen kändes lugn. Lösningsorienterad

Jennie F
Järlåsa

Vänligt och professionellt bemötande, både mot köpare och säljare. Snabb att rapportera utvecklingen av försäljningen och återkoppling. Visar intresse och engagemang genom hela affären.

Sebastian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Alsike

Trots den tråkiga bostadsmarknaden som säljare är vi väldigt nöjda med allt från Elenors håll. Bra återkoppling, snabba tydliga svar och efter varje samtal var man på glatt humör. Ingenting att klaga på.

Sihab Sakib B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Alsike

She was nice friendly and super helpful.

Fredrik H
Uppsala

Elenor har varit kundvänlig, haft bra och tydlig information.

Hanna G
Främre Luthagen

Jag är överlag väldigt nöjd med Elenor som mäklare. Hon är mycket engagerad och har en varm och positiv personlighet!

Julie B
Främre Luthagen

Otroligt trevlig och snäll, hjälpte till med allt man behövde och svarade på alla frågor man hade. Speciellt vid kontraktsskrivningen, mycket pedagogiskt och gick igenom hela avtalet så det inte kändes som att det var något jag hade missat.