Linn Söderberg

Linn Söderberg

Linn Söderberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Linn Söderberg har varit registrerad mäklare sedan 2024-05. Linn Söderberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-06 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Linn Söderberg har haft 2 försäljningar sen 2024-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-06 - 2024-08

5 omdömen om Linn Söderberg

Sedan starten hos Reco 2024
Lise-Lotte O
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Enköping

Linn är en trevlig person, jag blev väl bemött. Affären gick snabbt. Linn har en vilja att allt ska bli bra och hon kan sin grej.

Celia C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Jättebra bemötande, lugn, trevlig, super effektiv och tillgänglig. Otrolig ödmjuk, duktig och snabb på att återkoppla. Linn är professionell och personlig med en perfekt balans! Jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Linn Söderberg

Stort tack för ditt fin omdöme och det gör mig väldigt glad att du hade en positiv upplevelse med mig och mina kollegor och att vi lyckades hitta en bra lösning för dig! Vi ses på tillträdet om vi inte hörs innan dess Celia!

Hans J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

Tydlig och förtroendegivande+++++++++++++

Svar från Linn Söderberg

Stort tack Hans för att jag fick förtroendet att förmedla din mors lägenhet! Vi ses på tillträdet!

Laura P
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Enköping

Tålmodig, empatisk, trevlig, tillmötesgående. Super br

Svar från Linn Söderberg

Stort tack Laura för ditt fina omdöme, vi ses på tillträdet!