Robert Yeghiazaryan

Robert Yeghiazaryan

Robert Yeghiazaryan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Robert Yeghiazaryan har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Robert Yeghiazaryan har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Yeghiazaryan har haft 15 försäljningar sen 2024-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-04 - 2024-08

30 omdömen om Robert Yeghiazaryan

Sedan starten hos Reco 2024
Jörn F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gottsunda

Robert var mycket hjälpsam med allt som behövdes för att affären skulle gå så smidigt som möjligt. Han har svar på alla frågor och återkommer snabbt med mer information vid behov. Toppen!

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack Jörn! Roligt att du känner att du fått den hjälp du behöver. Jag är säker på att du kommer trivas där. Allt gott//

Darivan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gottsunda

Professionellt bemötande! Otroligt hjälpsam och snabb på att svara! Skötte försäljningen problemfritt och enkelt. Rekommenderas alla dagar i veckan!

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för förtroendet. Så roligt att arbeta med professionella kunder som er!

Beyan S
Gottsunda

Robert skötte affären smidigt och snyggt! Väldigt enkel att ha att göra med och otroligt professionell och kunde svara på alla mina frågor på ett sätt så jag kunde förstå. Rekommenderas starkt!

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stor tack för de fina orden. Jag är säker på att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.

Manar M
Gottsunda

Toppen killen! Vet vad han pratar om. Mycket positiv, glad, log mycket. Fint bemötande. Svarade på en frågor. Får 10/10

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort stort tack för din feedback. Uppskattar det, hoppas att ni ska trivas i er nya bostad!

Josefin R
Löten

Allt toppen! Trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för förtroendet härligt att du fått en bra upplevelse. Allt gott/

Davor R
Löten

Professionellt bemötande och service även på lediga dagar.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för att jag fick möjligheten till att sälja er bostad.

Erik A
Löten

Uppskattade enorm att Robert upplevdes genuin och rättfram. Det gick att ha ett riktigt snack med honom, och inte samma inställsamhet som jag upplever hos andra mäklare.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för förtroendet! Kul att du fått en fin upplevelse.

Nandin K
Rosendal

Jag fick mycket bra och snabb service. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Proffsig, kunnig, och snabb återkoppling.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för de fina orden! Jag hoppas att ni ska trivas i bostaden.

Max H
Uppsala

Tydlig med ett bra bemötande. Jag blev kontinuerligt uppdaterad. Slutade med en snabb och smidig affär!

Stort tack för förtroendet Max! Nu ska vi bara hitta nästa pärla 😀

Gerd S
Uppsala

Snabb hantering, lätt att få besked ifrån, ordnade allt på bästa sätt! Informerade även om saker att tänka på samt gav tips inför kontakt med bank. Jag är väldigt nöjd.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack för din feedback, kul att du är nöjd. Stort grattis återigen du kommer trivas där det tvekar jag inte på. Allt gott//