Överdebiterar!!!
Denna näringsidkare (Mats Lundin) lade på kostnad för 3 x "servicebil" under en och samma dag! Rörmokarna som kom hade ingenting i bilen utan fick åka och handla 3 gånger på samma dag. De hade dessutom full timersättning för två personer under tiden. Vid återbesök för en "kontroll av utfört arbete och material" togs 1 x "servicebil"+en timmes timkostnad ut, trots att jobbet bara tog 10 minuter och restiden max var 20 minuter, t o r! Mats Lundin hade inte sagt något om att debitering skulle ske vid kontakt.... Vid senare kontakt gällande debiteringen uppträdde Mats oproffessionellt och ville ej diskutera mer och inte heller sätta ner kostnaden utan sade efter en stund att "jag tog upp hans tid" och "bestrid fakturan då".... Vi har blivit rejält fakturerade för material med höga priser för materialet. Vi har även själva fått felsöka i totalt sett en timme, med två samtal till Mats, för att senare få höra att en av de två rörmokarna glömt sätta dit en "luftventil", som gjorde att det ej fungerade som det skulle (radiatorn blev ej varm). Detta genererade ytterligare ett besök från Mats utsände rörmokare (en annan), där vi fick betala för hans tid att åtgärda felet.