WAU Falun

• BadgeTwoYears

229 omdömen om WAU Falun

Majken J
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Hej! Erika är en toppentjej! Hon är proffsig och mycket trevlig! Jag har fullt förtroende för henne! /MVH Majken

Victoria L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Väldigt professionell och otroligt duktig på sitt jobb!

Karin M
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Proffsig och noggrann! Rekommenderas varmt.

Ritva P
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika var lyhörd för mina önskemål och klippte mig precis som jag ville. Jag är jättenöjd!

Helena F
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie har ett fint bemötande där hon verkligen lyssnade på mina funderingar o tankar kring klipp o färg. Hon tog också god tid på sig för att stämma av att hon o jag hade kommit överens om samma upplägg innan hon satte igång med färg o klipp. Jättenöjd med slutresultatet!

Anneli F
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Helt enkelt toppen, fick till mitt hår precis som önskat.

Monica M
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Första gången som jag gick till WAU o Emelie., Hon var proffsig! Inlyssnande, trevlig, ärlig och man känner att hon gillar sitt jobb.

Lena S
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jag hade bokat tyst klippning och fick tyst klippning. Väldigt nöjd med håret också. 👌 Som ny i sta'n är jag särskilt nöjd att ha hittat en frisörska och salong jag trivs med utan att behöva leta särskilt länge. 😊

Marie P
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Go, glad, proffisionell! Och noggrann! Känner mig så nöjd och fin när jag går hem.😊

Anders Å
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevligt bemötande och väldigt bra klippning. Tack!

Josefin Ö
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Erika var min dotters frisör och Erika va helt underbar mot min dotter och frågade henne vad hon ville, pratade inte över huvudet på henne. Min dotter var väldigt nöjd och vill gå tillbaka.

Josefin Ö
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Otroligt underbar tjej som vet vad hon gör .

Svar från Emelie

Din feedback värmer, stort stort tack Josefin! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Susanne L
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Jag behövde klippa till luggen som hade växt snabbt och blivit alldeles för lång för att kunna göra någonting med håret. Jag blev supernöjd och nu har jag en frisyr igen. Tack! Klipper mig gärna hos Angelica igen nästa gång det är dags igen. Trevlig och klipper noggrant!

Svar från Angelica

Tack så mycket för din fina feedback, Susanne! Den betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen.

Helena B
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Mycket nöjd med bemötande och bra klippning

Svar från Erika

Stort tack Helena. Vi blir så tacksamma för att du ger oss förtroendet att ta hand om ditt hår. Varmt välkommen tillbaka.

Fia W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Mycket bra och proffsig, lyhörd och trevlig. Blev mycket bra bemött direkt jag kom in och fick kaffe . Kändes väldigt lyxigt hela tiden från första kontakt till färdigt resultat

Svar från Erika

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Fia, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Kajsa B
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Lyhörd och otroligt duktig. Det kändes tryggt och hon ingav ett bra bemötande.

Svar från Erika

Tusen tack för din feedback Kajsa! Vi blir så tacksamma över att du ger oss förtroendet att ta hand om dig och ditt hår. Varmt välkommen tillbaka!

Sara O
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Jättetrevlig och en frisör som verkligen tar hänsyn till dina önskemål och låter dig hjälpa till under klippningen, såg till att jag verkligen hade den bästa upplevelsen möjligt!!

Svar från Erika

Det gläder oss enormt att höra att du haft en bra upplevelse hos oss Sara. Stort tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka!

Ann-Sofi H
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Trevligt bemötande Färg av botten blev jättebra, men klippningen var inte bra. Klippte om mig veckan därpå 🙄

Svar från Erika

Tråkigt att höra att klippningen inte blev som du önskade Ann-Sofi, vi har alltid som prio att du ska vara nöjd när du går från oss och välkomnar alltid att du hör av dig direkt om det är något som inte blev som du önskade så vi får möjlighet att rätta till det. Kontakta oss gärna redan nu annars är du varmt välkommen tillbaka längre fram så vi får chansen igen.

Aaima Z
Skrev om Erika en del av WAU Falun

My experience with other personal was more good

Svar från Erika

It’s great that you appreciate all of our staff. Hope you are happy with your haircut. We will definitely try to get at five star rating from you next time. Warm welcome back again.

Cecilia D
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Toppensalong, toppenfrisör & supergott kaffe 🤩😂👍🏻 Erika fixade till mitt ”gråa” hemmafärgade hår gallant 👌🏻 Jag är supernöjd 🙏🏻 Har redan bokat in ny ”fix” tid.

Svar från Erika

Tusen tack för din fina feedback Cecilia. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka för din "fix" tid 😊

Sofia S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Professionell, kompetent med ett bra kundbemötande😃

Svar från Emelie

Tusen tack för din feedback Sofia, den betyder massor för oss! 😊 Varmt välkommen tillbaka!

Åsa G
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevligt & omtänksamt bemötande. Lyssnade verkligen & förstod hur jag önskade frisyren. Kommunicerade tydligt & visade innan. Jag hade bokat en vanlig klipptid & kom som ny till salongen. Kände mig välkommen, väl omhändertagen, lyssnad på & supernöjd när vi var klara. Tusen tack!

Svar från Angelica

Stort tack Åsa, för din fina feedback! Det betyder massor för oss att du tar dig tiden att skriva om ditt besök. Vi blir så tacksamma! Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Anna T
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Otroligt fint och pedagogiskt bemötande mot min 3åring som tidigare blivit rädd för frisörbesök. Noggrann och fin klippning! Rekommenderar starkt!

Svar från Emelie

Vi uppskattar verkligen din feedback Anna. Det glädjer oss att din lilla fick en fin upplevelse hos oss! Tack för din rekommendation och för att du tog dig tiden att skriva om erat besök. Ni är varmt välkomna tillbaka.

Anna J
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Bra bemötande och kunnig frisör., frågade hur jag ville bli klippt. Mycket bra upplevelse av besöket

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Anna. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Ida H
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Väldigt trevlig frisör som lyssnade på önskemålet, kom med inputs och lyckades ge det resultat jag hade hoppats på!

Svar från Emelie

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Ida, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Melissa T
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jag var och klippte mig hos Emelie för någon vecka sen och är väldigt nöjd med bemötandet och resultatet! Jag köpte en klippning med hårtvätt och styling. Emelie nådde helt klart upp till mina förväntningar och var en superduktig och trevlig frisör:)

Svar från Emelie

Stort tack Melissa, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! :) Varmt välkommen tillbaka.

Maria J
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Väldigt trevlig salong. Fick bra bemötande och är väldigt nöjd med klippningen.

Svar från Angelica

Tusen tack Maria, vi blir så tacksamma över din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Eva-Lotta I
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Ett proffsigt och inlyssnande bemötande, blev jättenöjd.

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din feedback Eva-Lotta. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Carolina D
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie är lugn och beskriver pedagogiskt vad som sker och hur olika behandlingar påverkar håret. Jag gjorde en Total Makeover och resultatet blev kanon! De 6h det tog flög förbi!

Svar från Emelie

Tusen tusen tack för din fina feedback Carolina! Vi blir så tacksamma över att du ger oss förtroendet att ta hand om dig och ditt hår. Varmt välkommen tillbaka!

Ivan N
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Super trevligt bemötande och väldigt lyhörd frisör. Kommer definitivt återvända för ytterliga klippningar.

Svar från Erika

Stort stort tack Ivan. Din feedback betyder mycket och det glädjer oss att du vill återkomma, du är varmt välkommen när det är dags igen!

Inga-Lill K
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Trevligt bemötande klippning hon gjorde blev jag nöjd med väldigt noggrann och duktig

Svar från Emelie

Tusen tack Inga-Lill, vi blir så tacksamma över att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Anne H
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Trevlig, yrkesskicklig frisör som direkt kände in en för henne ny kund. Hon förstod precis hur jag ville ha mitt hår och det har aldrig tidigare blivit så bra klippt. Jag var så nöjd efter klippning hos Emelie, dit vill jag gå igen.

Svar från Emelie

Din feedback värmer, stort stort tack Anne! Du är hjärtligt välkommen tillbaka.

Linnéa P
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Proffsig och genuin! Jag fick hjälp med uppfräschning av torrt och skadat hår och är supernöjd :)

Svar från Emelie

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss Linnéa. Det betyder allt för oss! Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Kicki W
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Proffsig, inkännande och väldigt trevlig! Jag blev supernöjd och kan varmt rekommendera Emelie

Svar från Emelie

Tack för din rekommendation och din feedback, Kicki. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Christina G
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie tvättade och fönade mitt hår eftersom jag tillfälligt är funktionshindrad. Hon gjorde det med den äran. Vänligt, trevligt bemötande och proffessionalitet.

Svar från Emelie

Stort tack för din feedback Christina. Det betyder mycket att du känner dig nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Sara W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Hon lyssnade på mina förutsättningar och gjorde en bra klippning och rekommenderade lämpliga produkter.

Svar från Erika

Tusen tack Sara, din feedback betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Talin S
Skrev om Erika en del av WAU Falun

En jätte bra frisör och trevlig lyssnar på sin kund

Svar från Erika

Stort tack Talin, vi blir så tacksamma för att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Varmt välkommen tillbaka.

Susanne L
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jättenöjd med klippningen. Emelie tog sig tid, lyssnade och kom även med förslag utifrån mina önskemål. Hon tog sig tid och stressade inte!

Svar från Emelie

Din feedback betyder mycket för oss Susanne och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Ewelina M
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Angelica är grym på sitt jobb! Hon låter mig som kund vara med och bestämma tillsammans med henne genom hela processen. Hon är lyhörd, lugn och otroligt duktig! Alltid lika nöjd när jag går därifrån.

Svar från Angelica

Vad roligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss, Ewelina. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Peter H

Proffesionellt och trevligt bemötande

Svar från Emelie

Stort tack Peter för din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Märta R
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Väldigt bra bemötande och jag visste inte så mycket om själva erbjudandet men Angelica berättade och gick igenom allt innan behandlingen startade. Gjorde en Sommarboost för håret och Angelica hjälpte mig sedan att välja ut en bra inpackning och ett vax då erbjudande innefattade produkter för 500kr. Jättenöjd.

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge denna feedback Märta. Det betyder mycket och vad fint att du blev nöjd med din Sommarboost! Varmt välkommen tillbaka!

Jennifer J
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Min upplevelse hos Angelica var toppen! Blev så nöjd med mina slingor och hade en väldigt trevlig stund när jag var där! Min nya favoritfrisör!

Svar från Angelica

Tusen tusen tack Jennifer för din fina feedback. Du är hjärtligt välkommen tillbaka!

Annelie W
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Då jag innan varit på konsultation och behandling hos en kollega till Angelica och denna ej hade en ledig tid för klippning så bokade hon in mig hos Angelica. Samma här med denna underbara tjej, kände mig hörd och så professionell! Fick precis som jag ville ha det, så nöjd har jag inte varit på många år. Tack så jättemycket! ❤️ Kommer defenitivt tillbaka!

Svar från Angelica

Din fina feedback betyder massor och det glädjer oss att du är nöjd med din upplevelse! Stort tack Annelie ❤️ Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Annelie W
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Var till Erika på konsultation som även ledde till behandling. Kände mig hörd och fick sån professionell hjälp, mitt hår lever igen. Ett stort, stort tack! ❤️ Samt att de jobbar så det passar iaf mig som jobbar skift. Guld värt. 🌟

Svar från Erika

Stort stort tack för dina värmande ord, Annelie! Att du ger oss förtroendet att ta hand om ditt hår är vi så tacksamma för ❤️ Varmt välkommen tillbaka!

Anna S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Hon hälsade och bjöd på kaffe. Hon berättade att hon var några minuter sen, vilket inte störde mig. Hon visade ingen stress och var inte så personlig så att jag slapp bli besvärad. Vi pratade om hårfrisyter o h hon bemötte mig så fint kring mina egna tankar om frisyr

Svar från Emelie

Stort tack Anna, för din feedback. Vi blir så glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

Linnea Å
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Mycket bra! Trevlig och gullig tjej som är grym på det hon gör.

Svar från Emelie

Tusen tack Linnea! Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka.

Barbro E
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Emelie var mycket trevlig och.jag mycket nöjd.

Svar från Emelie

Tusen tack Barbro! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter!

Camilla S
Skrev om Emelie  en del av WAU Falun

Jag kände mig varmt välkommen. E lyssnade på mina önskemål. Utifrån mina önskemål kunde hon ge svar på vad som var möjligt o ge råd. Proffesionell o trevlig frisör 👍

Svar från Emelie

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Camilla, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen! 🫶🏼

Thalia E
Skrev om Erika en del av WAU Falun

Bästa frisör jag varit hos!!! Och då är jag ändå uppvuxen i Stockholm och har varit hos diverse frisörer. Super trevlig, duktig och kunnig. Kände mig super fin när jag gick ut.

Svar från Erika

Stort stort tack för dina värmande ord, Thalia. Vi blir så tacksamma över att du tagit dig tiden att skriva om ditt besök och det glädjer oss att du är nöjd! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Elisabeth H
Skrev om Angelica en del av WAU Falun

Trevlig vistelse och en snygg frisyr fick jag! Lättsam att prata med! Köpte compostelansk anti-Fritz care! Kommer gärna tillbaka!

Svar från Angelica

Tusen tack Elisabeth, vi blir så tacksamma över din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka.