Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Felipe Osorio Åström har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Felipe Osorio Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 232 omdömen med ett betyg på 5.0. Felipe Osorio Åström har haft 61 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

232 omdömen om Felipe Osorio Åström

Sedan starten hos Reco 2021
Vanja W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Sofia

Felipe var väldigt professionell, trevlig och snäll. Han var enkel att kontakta och kunde alltid hjälpa till och besvara frågor. Han är tydlig och var väldigt stöttande genom processen.

Matilda L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Kunde inte varit mer nöjd med Felipe! Han är otroligt professionell i sin yrkesroll och har hjärtat och känslan på rätt ställe! Hela resan har varit sömlös och jag kommer rekommendera honom till alla jag känner! Så så bra!!

Tracy W
Sofia

Felipe var mycket proffesionell, sympatisk och väldigt lätt att kommunicera med. Han återkopplade snabbt på mina frågor, skapade en effektiv process och bidrog till att göra vår affär till en ett väldigt positivt minne. Jag ger Felipe mina allra bästa rekommendationer.

Patricia Z
Sofia

Felipe är en av de bästa mäklarna i Stockholm! En fröjd att jobba med, professionell och otroligt duktig på det han gör.

Ann-Marie N
Hornstull

Felipe bemöter både säljare och köpare på ett respektfull och seriöst sätt. Felipe har genom hela säljprocessen varit lyhörd och inkännande gentemot oss säljare samtidigt som han har presenterat olika förslag på hur försäljningen skulle kunna genomföras. Slutresultatet talar för sig självt!

Karolina B
Hornstull

Tusen tack för professionell och trevlig försäljning!

Björn R
Hornstull

Trollkarl! Socialt geni! Felipe har verkligen tagit hand om oss samtidigt som vi fått känna att detta är vår affär. Superlätt att nå och proaktiv i kontakten. Tack för allt!

Amanda R
Maria

Vi sålde vår lägenhet via Felipe och är jättenöjda med allt från bemötande till rådgivning. Felipe är alltid tillgänglig, vänlig, genuin och proffsig!

Eva S
Nytorget

Jag fick otroligt bra intryck av Felipe då jag var på en visning innan jag köpte min lägenhet. Därför tog jag kontakt med honom direkt när jag såg en lägenhet jag ville köpa. Felipe känns trygg, kunnig och är otroligt sympatisk som person. Jag är mycket nöjd och det har känts bra hela vägen. Jag ger Felipe mina bästa rekommendationer och skulle jag behöva hjälp igen med försäljning eller köp skulle jag anlita honom igen.

Victor M
Mariaberget

Utmärkt bemötande, genomgående smidigt och felfritt agerande under säljprocessen .