Fastighetsbyrån Värmdö

A part of Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
Call 08-570 230 30 Share

About company

Vi på Fastighetsbyrån har etablerat oss som Värmdös största fastighetsmäklare. Därför kan vi området till punkt och pricka och har det kontaktnät som krävs för att din affär ska bli lyckad. Vilket steg du än befinner dig i bostadsaffären så hjälper vi till. När du anlitar oss för din bostadsaffär får du garanterat trygghet,...

902 omdömen om Fastighetsbyrån Värmdö

Sedan starten hos Reco 2013

Ella S
Gustavsberg Hästhagen

Otroligt hjälpsam och bra service!

Alexander U
Bought a house with Caroline Duimovich a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Strömma

Trevlig, proaktiv och hjälpsam. Rekommenderas starkt.

Marco S
Bought an apartment with Ida Lindgren a part of Fastighetsbyrån Värmdö

Super trevlig, professionell, 120% engagerad, jag är jätte nöjd. Stort tack

Maja M
Gustavsberg Lugnet

Engagerad, positiv, informativ, inkännande och pushig, till rätt nivå. En bra bollplank.

Björn L
Bought an apartment with Hugo Margolis a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg

Mycket duktig, seriös och trevlig

Olof Johan Ragnar H
Djurö | Vindö

Sebastian var vänlig och stannade kvar, då vi kom sent till visning, och var sedan snabb att knyta köpet. Trevlig och personlig. Rekommenderas.

Eric R
Sold a house with Magnus Wangerheim a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Ingarö Långvik

Har både köpt/sålt via Magnus. Måste säga att det är den bästa upplevelsen jag fått hos en mäklare. Guidade oss rätt hela vägen och hjälpte till med allt även fast vi var lite bökiga. Skulle rekommendera alla att anlita honom.

Sabina E
Sold an apartment with Petronella Tell a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Farstadal

Petronella är väldigt kunnig och kompetent. Ger bra och tydlig information kring försäljningen och de olika stegen. Väldigt trevlig och lätt att samarbeta med. Snabb på att återkoppla vid frågor. Trygg och stöttande genom hela försäljningsprocessen. Om vi har behov av en mäklare i framtiden kommer vi definitivt välja Petronella igen, vi är mycket nöjda med hennes arbete. Rekommenderar varmt Petronella om du/ni har behov av en mäklare.

Emilia R
Gustavsberg Hästhagen

Vi vill verkligen rekommendera Ida som mäklare! Från första mötet kände vi direkt att vi var i trygga händer. Ida är en otroligt härlig och genuin person som alltid bemött oss med värme och förståelse. Hon har funnits där under hela processen, varit tålmodig och svarat på alla våra frågor, vilket gjorde att vi alltid kände oss trygga. Hennes professionalism och engagemang är imponerande, och hon gjorde försäljningen både smidig och framgångsrik. Vi är så nöjda med allt och är tacksamma för det fantastiska stöd vi fått....

CONNY A
Sold a house with Hugo Margolis a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Ösbydalen

Han är seriös, kunnig, snabb och trevlig!

Johan E
Bought a house with Petronella Tell a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Mörtnäs

Professionell med mycket bra kunskap om objekt och område

Charlie B
Bought a house with Caroline Duimovich a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Hagaberg

Alltid tillgänglig, alltid positiv och alltid proffsig ut i fingerspetsarna. WOW, vilken mäklare!

John Olof Mikael K
Torshäll

Enkel och smidig affär med flexibilitet när det gällde extravisningar och kontraktsskrivning.

Allan Martin Gunnar L
Stavsnäs

Det gick snabbt med försäljningen och smidigt. Kanske lite för lågt pris för huset, men det är som det är. Därför inte det högsta betyget. Men för övrigt var han jätte duktig. Vi får vara nöjda ändå.

Davy L
Ingarö Lillängsdal

Kändes enkelt och tryggt, hjälpte hela vägen och hade/ tog reda på svar på frågor man hade.

Ann-Sofie S
Stavsnäs

Trevlig och jordnära mäklare som bemötta alla parter på likvärdigt sätt. Lättsam och som på ett förståeligt sätt förklarade hela köp/säljprocessen. Vid eventuell framtida försäljning skulle jag anlita honom. Stort tack för allt stöd och hjälp!

Anna Kristin H
Ingarö Lillängsdal

Korrekt bemötande och hjälpsam med försäljningens alla delar. Lyhörd för mina önskemål och lätt att sammarbeta med.

Lina Anna-Sofia W
Torshäll

Sebastian är en fantastik, lyhörd och engagerad mäklare. Han är trygg och håller en uppdaterad under hela processen, man kan be om råd och ställa alla frågor man har utan att känna sig dum eller jobbig. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad!

Elisabet D
Bought a house with Ida Lindgren a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Vindö Aborrkroken

Fin respons på frågor och tillmötesgående handläggning , snabbt svar!

Jakob Andreas B
Ingarö Skälsmara

Otroligt bra mäklare som gjorde vår försäljning till ett nöje från start till mål!

Sten Bertil H
Bought a house with Petronella Tell a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Ingarö Björkvik

Mycket goda. Tillgänglig. Hjälpsam. Känts tryggt.

Per Elov N
Värmdövik

Sebastian gjorde ett väldigt bra intryck på oss redan vid första besöket då Vi ej hade någon tidigare. erfarenhet av fastighetsaffärer så hjälpte han oss igenom alla funderingar Vi Harlan hjälpte även till med råd och tips angående annonsering. Hade en näst intill daglig kontakt med oss vad det gällde olika budgivare och prisnivå påverkade oss inte att ta några ogenomtänkta beslut. Mycket nöjd med Sebastian Gardell till ett bra utfört arbete

Sylwia S
Bought an apartment with Hugo Margolis a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg - Ösby Sjöpark

Vii fick bra återkoppling och snabba svar på alla frågor vi hade, hela upplevelsen kändes proffsigt och trevligt!

Per Mikael W

Proffsigt och kompetent genomförande

Berith Helen H
Hagaberg

Petronella har hjälpt oss sälja tidigare och då nådde vi all time high på gatan. När det var dags för ny försäljning frångick vi inte ett vinnande koncept. Vi ringde bästa tänkbara mäklare utifrån tidigare erfarenhet. Petronella är lugn, lättsam, positiv, pragmatisk, kunnig på område hon säljer inom!

Lovisa S
Hemmesta

Träffade Sebastian på en visning av ett hus och efter vi hade beskrivit hur vi som familj vill ha det så kunde Sebastian vägleda oss vilket resulterade i ett helt annat hus. Sebastian tog sig tid till att besvara alla våra frågor och upplevdes otrolig hängiven. Vi är otroligt glada att Sebastian hjälpte oss med sitt goda bemötande och engagemang när vi letade efter vårt drömhus. Nästa vi gång vi säljer en bostad kommer vi definitivt välja Sebastian! Utöver sitt goda bemötande var det inte svårt att prata både högt och lågt med Sebastian. Stort TACK!!

Tomas J
Hagaberg

Petronella är engagerad, peppande, pragmatisk, professionell och har stenkoll på läget. Att hon dessutom är trevlig och inkännande är bara grädde på moset. Rekommenderar henne starkt!

Jan-Erik L
Älvsala

Jag vill varmt rekommendera fSebastian Gardell på Fastighetsbyrån Värmdö som mäklare Jag säger bara TRYGG ! !! Jag fick ett jättefint bemötande som köpare och är helnöjd, med min fastighetsaffär. Sebastian är vänlig, kunnig och tar sig tid att förklara, svarade även jättesnabbt på frågor som jag hade och framstår i mina ögon som mycket kunnig men främst ger jag denna rekommendation för hans vänliga bemötande. // En lycklig kund

Johan U
Gustavsberg Porslinskvarteren

Blev bemött professionellt, gick igenom noggrant hur allt skulle gå till. Var väldigt snabb och effektiv att sätta igång försäljningen. Förväntade oss engagemang och driv, och det fick vi absolut! Sebastian tog tag i detta projekt och fick den såld snabbare än vi hade väntat oss, vi är supernöjda!

Lisa S
Gustavsberg Porslinskvarteren

Blev bemött positivt och avslappnat. Vi flrväntade oss ett engagemang och ett aktivt arbete med visningar och det levde han upp till. Sebastian har jobbat aktivt för att vi ska vara nöjda med våran försäljning, han har ställt upp på alla våra krav och varit förstående i dessa. Han hjälpte oss att få ett bra pris på lägenheten som vi aldrig hade vågat hoppats på. Trevlig social och lättsam och vi kunde inte vara med nöjda!

Pejman A
Gustavsberg Holmviksskogen

Nöjd med Idas arbete och engagemang

Eva Kristina J
Gustavsberg Lugnet

Jag upplevde ett trevligt bemötande och stort engagemang ang min bostadsförsäljning . Caroline levde upp till mina förväntningar och var alltid snabb att återkoppla. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Vänligen Eva Jacobsson

Linda L
Södra Kopparmora

Trevligt och professionellt bemötande. Tillmötesgående och tydlig i kommunikationen samt i relation till våra frågor och funderingar.

Mats O
Bought a house with Ida Lindgren a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Södra Kopparmora

Ida har varit en mycket trevlig och kompetent mäklare så här långt, och har egentligen ingen anledning att inte sätta en "femma", men väljer att reservera mig för det tills köpet är helt genomfört :-)

Ann-Marie B
Gustavsberg Hästhagen

Vi fick väldigt bra hjälp och råd av Sebastian. Han hjälpte oss med två värderingar och sedan toppade han med att sälja vår bostadsrätt! Kan verkligen varmt rekommendera Sebastian, då får man en kunnig, trevlig och mycket hjälpsam mäklare som du kan lita på.

Jakob F
Gustavsberg

Kommunikativ, hjälpsam och engagerad.

Ann-Marie Elisabet S
Hemmesta

Ida har varit mycket trevlig, aktiv och hjälpsam med min försäljning av bostaden. Det tog två veckor från första kontakt till vi skrev kontrakt med köparen. Dessutom blev priset 5% högre än utgångspris.

Ulf Benny K
Sold an apartment with Magnus Wangerheim a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Magnus är både korrekt och professionell. Vi kan varmt rekommendera honom.

Birgitta Maria K
Skärmarö

Mycket trevlig och tillmötesgående!

Dan S
Torsby

Caroline är en mycket trevlig mäklare! Vi valde henne för vi trodde hon hade bäst lokalkännedom och vi tyckte förväntningarna levdes upp. En mäklare med stort tålamod och lösningsorienterad.

Isabella L
Bought an apartment with Ida Lindgren a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Hon var jättetrevlig och bemötande. Hade förväntningar att mäklaren skulle vara kunnig, bemötande och tillgänglig. Hon vara allt det. Om jag hade frågor oavsett vad för frågar så var hon där. Kändes jättebra med henne.

Linda Elisabeth W
Kolvik

Mycket trevligt och professionellt bemötande samtidigt som det känts personligt. Aktiv och engagerad utan att vara påstridig. Har upplevts kunnig, trygg och stöttande i alla delar av processen.

Liam J
Gustavsberg Porslinskvarteren

Rak och tydlig i kommunikationen. Fick precis det som jag ville.

Svar från Sebastian Gardell

Tack så mkt Liam! Kul att du blev nöjd!

Elisabet B
Bought an apartment with Sebastian Gardell a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Lugnet

Vi har sets på två gånger men det har varit bra.

Harri F
Gustavsberg Porslinskvarteren

Caroline är ett riktigt proffs. Andra gången i rad jag anlitat henne för sälja hus/lägenhet. Rekommenderas starkt.

Gustav C
Gustavsberg Porslinskvarteren

En tydlig och bra mäklare. Höll mig uppdaterad om allt och va väldigt lätt att ha att göra med. Rekommenderar.

Tina R
Gustavsberg Porslinskvarteren

Fick snabb kontakt och ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Kände förtroende för Ida som kom med relevanta och bra tips och råd både innan och under försäljningen. Allt gick smidigt och Ida var väldigt tillmötesgående och flexibel inför de specifika omständigheter som rådde runt försäljningen.

Linda C
Mörtnäs

Petronella ger ett professionellt intryck. Hon är lugn, tydlig och ger intrycket av att ha god ” personkännedom”, vilket jag tycker är viktigt som mäklare. Jag är nöjd med Petronella!

Andreas B
Sold a house with Magnus Wangerheim a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Betsede

Magnus är förtroendeingivande och gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Han var engagerad och gav bra råd under processen.

Henrik L
Bought an apartment with Caroline Duimovich a part of Fastighetsbyrån Värmdö
Strömma

Caroline har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam vid köpet av Ugglestigen.