Reco logotype För företag

Reco logotype

Fastighetsbyrån

217 738

Mycket Bra

Att Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarföretag är inte en slump. Här har vi samlat alla som brinner för det de gör och har de rätta egenskaperna. Mäklare som är experter på den lokala marknaden och drivs av att hjälpa människor genom vad som kan vara den största affären i deras liv. Att aldrig nöja oss, och alltid leta...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Fastighetsbyrån Östra Göinge

Jag fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Tack vare att mäklaren ställde upp snabbt och smidigt kunde köpet göras med en bra känsla.

Simon Modig

Trygg och förtroendeingivande,

Rebecca Odhe

Rebecca fixade allt och när det kom hinder så löste hon dem på studs. Kontakter vi har haft har varit kort men Rebecca skötte allt perfekt

Johanna Lundell

Första gången jag gjort fastighetsköp via mäklare. Johanna var hjälpsam med alla frågor vi ställde, jättenöjd och kan verkligen rekommendera henne som mäklare både som köpare och säljare.

Fastighetsbyrån Österlen

Okomplicerat och mycket vänligt. Smidigt och omhändertagande.

Fastighetsbyrån Östra Göinge

Simon Modig

Trygg och förtroendeingivande,

Det här säger kunderna

244 kontor tillgängliga hos Reco

Blekinge 5 Dalarna 13 Gotland 1 Gävleborg 9 Halland 5 Jämtland 3 Jönköping 10 Kalmar 7 Kronoberg 5 Norrbotten 7 Skåne 35 Stockholms län 40 Södermanland 9 Uppsala 8 Värmland 16 Västerbotten 2 Västernorrland 2 Västmanland 4 Västra Götaland 48 Örebro 8 Östergötland 7

Fastighetsbyrån Arvika

Bra

Fastighetsbyrån Grums

94%

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.