WAU Concept

5 820

Mycket Bra

Välkommen till WAU! En vardag i digitaliseringens namn kan vara både social och osocial men vi på WAU värnar om de fysiska mötena där vi får känna tillhörighet och kunna vara oss själva för en stund och prata av oss. Vi på salong är inte bara ett ställe där du klipper ditt hår, fixar dina naglar, trimmar skägget eller fixar...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Linda B

Alltså...Wau! Vilket härligt bemötande! 😍Linda förklarade noggrant, vad hon skulle göra med mitt " trasiga " hår. Det blev färg, behandling & klipp 👌Hårvårds produkterna hon rekommenderade, är superbra! Så nöjd! Ses i november igen 🍁

Angelica

Grym frisör! Satte i weft extensions på mig och är så nöjd!

Linn L

Skrev om Angelica, en del av WAU Falun

Parichat P

Parichat är en underbar tjej, hon bjuder på sig själv Jag har känt Parichat ca 2år hon vet precis hur jag vill ha mitt hår, hon kommer med råd. Eftersom. Jag äter mycket medicin mådde inte mitt hår så bra tidigare men tack vare Parichat är det i dag mycket bättre . Kag kommer alltid att vara en trogen kund hos henne.. Hon är glad trevlig seriös yrkeskvinna.. Jag har fått en frisyr som jag trivs med , tack vare hennes klippning Mvh Elisabeth

Irma

Trevligt mottagande och duktig kunskap. Klippning o färgning.( inte klippt på 6 år)

Stefan B

Skrev om Irma, en del av WAU Karlstad

Anna Ö

Anna är alltid glad och lyssnar på mig kommer med idéer och är kunnig.

Linda B

Angelica

Grym frisör! Satte i weft extensions på mig och är så nöjd!

Linn L

WAU Falun

WAU Box x Steam Hotel

WAU Eskilstuna

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.